“Лише те навчання є добрим, яке передує розвиткові дитини,тобто викликає дитину до життя, пробуджує та приводить у дію низку внутрішніх процесів розвитку”.

Л. Виготський 

З метою моніторингу динаміки розвитку дитини та переходу дитини з ООП із закладу дошкільної освіти в заклад загальної середьої освіти фахівцями центру проведено комплексні оцінки для дітей із синдромом Дауна. При діагностиці практичні психологи використовували методику PEP-3, цілями якої є визначення сильних і слабких сторін дитини, встановлення вікового рівня розвитку. Нам приємно, що 1 вересня шестеро дітей з ООП віком 6-7 років із синдромом Дауна перейдуть до першого класу на інклюзивне навчання.

Марина Андрієнко, практичний психолог ІРЦ.