“Лише те навчання є добрим, яке передує розвиткові дитини,тобто викликає дитину до життя, пробуджує та приводить у дію низку внутрішніх процесів розвитку”.
Л. Виготський
![](https://i0.wp.com/irc.poltava.ua/wp-content/uploads/2023/09/38.webp?resize=640%2C480&ssl=1)
З метою моніторингу динаміки розвитку дитини та переходу дитини з ООП із закладу дошкільної освіти в заклад загальної середьої освіти фахівцями центру проведено комплексні оцінки для дітей із синдромом Дауна. При діагностиці практичні психологи використовували методику PEP-3, цілями якої є визначення сильних і слабких сторін дитини, встановлення вікового рівня розвитку. Нам приємно, що 1 вересня шестеро дітей з ООП віком 6-7 років із синдромом Дауна перейдуть до першого класу на інклюзивне навчання.
Марина Андрієнко, практичний психолог ІРЦ.
![](https://i0.wp.com/irc.poltava.ua/wp-content/uploads/2023/09/39.webp?resize=640%2C480&ssl=1)
![](https://i0.wp.com/irc.poltava.ua/wp-content/uploads/2023/09/40.webp?resize=640%2C480&ssl=1)
Останні коментарі