“Ви повинні любити те, що робите. Для того, щоб досягти успіху в якійсь сфері, треба стати одержимим, дозволити собі зануритись у неї з головою. Ви мусите прагнути більшого та кращого”. Джо Перез
27.10.2021 року відбулося чергове засідання учасників клубу «21/3. Батьківська паралель». Головна мета зустрічі – обговорити з батьками дітей із синдромом Дауна, діти яких перебувають на інклюзивному навчанні, важливі питання щодо змін, які будуть відбуватися з 1 січня 2022 року, в розробленні індивідуальної програми розвитку, в алгоритмі проведення корекційно-розвиткових послуг, в системному кваліфікованому супроводі дитини з ООП в закладі освіти; обговорити ефективність використання візуального розкладу. Багато часу приділили обговоренню важливості розроблення індивідуального маршруту, виходячи із сильних сторін та вподобань дитини.
Куратор проєкту Марина Дігтенко розробила для кожної дитини індивідуальний розклад уроків на кожен день тижня, згідно шкільного розкладу. Відтепер наші першачки, складаючи підручники в шкільний ранець, будуть розуміти завдяки карткам, який розклад занять та яка послідовність їх протягом навчального дня. Тож день у школі для дитини буде передбачуваний, а структурованість знизить тривогу і налаштує на активну взаємодію та навчання. Візуальна підтримка дасть змогу дитині з ООП виконувати рутинні заходи протягом дня, тижня, місяця. Також всі батьки отримали основу з картками розкладу на тиждень і мобільний розклад «Велика гармошка».
Також, пані Марина провела майстер-клас для малечі та батьків з використанням техніки фелттерапії. Мета – стимуляція дитини з синдромом Дауна до самовираженності та творчості. Дітям важливо працювати руками, пальчиками, розвиваючи та активізуючи дрібну моторику. Це сприяє стимуляції центрів у корі головного мозку, які відповідальні за такі важливі психічні функції, як мова і мислення.
У дітвори вийшли прекрасні веселки, які осяяли позитивом та радістю не тільки батьків, а й фахівців ІРЦ.
Останні коментарі