Сьогодні фахівці інклюзивно-ресурсного центру разом з 50-ма педагогами комунального закладу “Полтавська загальноосвітня школа №5 Полтавської міської ради” обговорювали найважливіші аспекти підтримки осіб з особливими освітніми потребами. Кількагодинний семінар-практикум “Інклюзивна трансформація 2024” мав на меті підвищити фахову майстерність педагогів ЗЗСО №5 за різними напрямками:

Мовлення: як розпізнати функціональні (мовленнєві) освітні труднощі у дітей з ООП та як корегувати їх?

Освітня програма: Як адаптувати навчальний матеріал та програму під потреби кожної дитини?

Співпраця з батьками: Яка роль батьків у навчанні дитини з ООП?

Читання: Як розвивати читацьку компетентність в умовах Нової української школи?

Оцінювання: Які особливості оцінювання досягнень дітей з ООП?

Інтелект: Як працювати з дітьми, які мають інтелектуальні освітні труднощі?

Індивідуальні програми: Як розробити та моніторити індивідуальну програму розвитку?

Команда підтримки: Яку роль відіграє команда психолого-педагогічного супроводу?

Семінар-практикум знаменувало підписання угоди про співпрацю між нашими закладами, а отже інклюзивна трансформація виходить на істотно новий рівень реорієнтації та синергії.